A sífelszerelést árusító brit cég a síbalesetben elhunyt Natasha Richardsonnal reklámozta termékeit egy internetes hirdetésben.
A cég e-mailt küldött regisztrált vásárlóinak aznap, amikor a színésznő meghalt,a halálhír mellett azonban védősisakok fotóit és árait is feltüntette. A címzettek felháborodtak a Skiwear4less hirdetésén és kegyeletsértés miatt beperelték a vállalatot.
A 45 éves Natasha Richardson síleckét vett a quebeci Mont Tremblant síparadicsomban, mikor elesett. Bár sérülésnek semmi jele nem volt rajta, tapasztalt sítréner kísérője ragaszkodott hozzá, hogy nézesse meg magát egy orvossal.
A színésznő egy órával később rosszul lett, és a közeli kórházba szállították, majd később megerősítették, hogy fejsérülést szenvedett és válságos állapotba került. A halálhírt Los Angeles-i idő szerint szerda délután közölték.